REGULAMIN PROGRAMU „KONTO STAŁEGO KLIENTA”
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Organizatorem programu „Konto Stałego Klienta” (dalej określanego jako „Program”) jest „Test-Pol Mardeusz i Żak Spółka Jawna z siedzibą w Dębicy, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000508046, NIP: 8720013986, REGON: 850287874.
2. Adres Organizatora, to: ul. 1 Maja 12A, 39-200 Dębica, tel. 146779589.
3. Regulamin Programu jest dostępny na stronie internetowej https://test-pol.pl/regulaminkarty/
4. Do Programu można przystąpić od dnia 10 kwietnia 2025.
§2 ZASADY PRZYSTĄPIENIA DO PROGRAMU
1. Osoby fizyczne i firmy spełniające wymagania opisane w niniejszym przepisie, które przystąpią do Programu, są zwane dalej zamiennie Uczestnikami.
2. Celem Programu jest informowanie Uczestników o ofertach specjalnych i promocjach produktów oferowanych przez hurtownię budowlaną Test-Pol (dalej „Sklep”), a także umożliwienie korzystania z ofert dedykowanych Uczestnikom Programu.
3. Uczestnik może przystąpić do Programu w dowolnej chwili jego trwania pod warunkiem zapoznania się i akceptacji niniejszego Regulaminu.
4. Uczestnikami Programu mogą być osoby fizyczne:
a. posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa także osoby fizyczne posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych,
b. będące konsumentami w rozumieniu art. 22 (1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2023, poz. 16, t.j. z późn. zm.).
5. Przystąpienie do Programu możliwe jest poprzez wyrażenie zgody podczas rejestracji klienta w siedzibie firmy Test-Pol, po zapoznaniu się i zaakceptowaniu niniejszego Regulaminu.
6. W trakcie trwania Programu Organizator może wprowadzić inne formy przystąpienia lub korzystania z Programu, o czym poinformuje Uczestników poprzez zmianę Regulaminu.
7. Do rejestracji w Programie wymagane jest podanie: imienia, nazwiska, nazwy firmy, adresu, adresu e-mail oraz numeru telefonu. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Uczestnika określa „Polityka Prywatności” dostępna na stronie: https://test-pol.pl/polityka-prywatnosci/.
8. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Organizator generuje unikalny ID Konta, służący do identyfikacji Uczestnika w Programie. Konto jest przypisane do jednego Uczestnika. Uczestnik może posługiwać się wyłącznie swoim ID. Potwierdzenie rejestracji i utworzenia Konta następuje poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres podany w formularzu rejestracyjnym.
9. Rezygnacja z Konta jest równoznaczna z utratą uprawnień wynikających z uczestnictwa w Programie.
10. Program umożliwia Uczestnikom korzystanie z ofert handlowych produktów Test-Pol Mardeusz i Żak Spółka Jawna, komunikacji marketingowej oraz treści poradnikowych, dostosowanych do preferencji Uczestników (dalej „Promocje”).
§3 UPRAWNIENIA UCZESTNIKA PROGRAMU
1. Uczestnik, który wyraził zgodę, otrzymuje informacje o Promocjach za pośrednictwem wybranych kanałów komunikacji (e-mail, SMS).
2. Od dnia przystąpienia do Programu, Organizator będzie mógł kierować do Uczestników Programu Promocje, które obejmują różnego typu akcje promocyjne umożliwiające wszystkim lub wybranym, na podstawie wskazanego przez Organizatora kryterium, Uczestnikom zakup w Sklepach w wybranym przez Organizatora czasie, oznaczonych produktów, np. w promocyjnej cenie lub na preferencyjnych warunkach, w szczególności z wykorzystaniem kodów jednorazowych.
3. Promocje będą dopasowywane do Uczestników w oparciu o posiadane przez Organizatora dane dotyczące Uczestnika, przygotowane w szczególności na podstawie analizy:
a. historii zakupów w Sklepie, w szczególności wskazujące na rodzaj i ilość kupowanych produktów oraz preferowany czas dokonywania zakupów;
b. innych danych pozyskanych przez Organizatora zgodnie z Polityką prywatności.
4. Rabat z Promocji nie łączy się z innymi rabatami, chyba że Regulamin Promocji stanowi inaczej. Rabaty nie podlegają kumulacji i wymianie na gotówkę. Rabat nie jest udzielany na produkty, które nie mogą być sprzedawane po obniżonej cenie. Niewykorzystana Promocja przepada.
5. Zakup produktów objętych Promocją jest możliwy, jeśli są one dostępne w Sklepie. Organizator nie gwarantuje stałej dostępności wszystkich produktów. Uczestnik nie może żądać zamiany Promocji.
6. Dostarczanie dopasowanych Promocji jest integralną częścią Programu. Rezygnacja z Programu jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania Promocji. Uczestnicy mogą nabywać produkty w Sklepach poza Programem.
§ 4 BEZPIECZEŃSTWO KONTA UCZESTNIKA
1. Organizator informuje, że dokłada należytej staranności w celu zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego Konta i danych Uczestników.
§5 REKLAMACJE
1. Reklamacje związane z Programem można zgłaszać pisemnie (listem na adres Organizatora).
2.W treści reklamacji należy podać adres e-mail lub numer telefonu użyty do rejestracji i nr karty stałego klienta.
3. Odpowiedź na reklamację jest udzielana niezwłocznie, w każdym wypadku najpóźniej w terminie do 30 dni od jej otrzymania, chyba że z bezwzględnie obowiązującego przepisu prawa wynika krótszy termin udzielenia odpowiedzi na reklamację. W przypadku reklamacji z tytułu rękojmi odpowiedź na reklamację jest udzielana w terminie do 14 dni od jej otrzymania.
4. Odpowiedź na reklamację jest udzielana na piśmie lub e-mailowo, w zależności od sposobu wniesienia reklamacji.
5. Reklamacje są rozpatrywane na podstawie postanowień Regulaminu oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego w Polsce.
6. Reklamacje dotyczące wad towarów, odebranych w Sklepie jako nagrody w Programie, są rozpatrywane zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady.
7. Reklamacje związane z wykluczeniem z Programu Uczestnika (o którym mowa w § 6 ust. 6), Uczestnik może składać w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia otrzymania powiadomienia o wykluczeniu z Programu. Na czas rozpatrywania reklamacji świadczenie usługi zostanie zablokowane
§ 6 ZAKOŃCZENIE UCZESTNICTWA W PROGRAMIE
1. Uczestnik może zrezygnować z Programu w każdej chwili, pisemnie w siedzibie firmy lub kontaktując się e-mailowo na adres: biuro@test-pol.pl
2. Organizator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Programie z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia (wypowiedzenie umowy o uczestnictwo w Programie) z ważnej przyczyny. Za ważną przyczynę uznaje się:
a. sytuację, w której Uczestnik nie dokonał żadnej aktywności w ramach Programu przez okres przekraczający 90 dni kalendarzowych (tzw. „martwe Konto”);
b. istotne naruszenie przez Uczestnika postanowień Regulaminu w sposób, który nie uzasadnia jednak wykluczenia z Programu ze skutkiem natychmiastowym na podstawie ust. 6 poniżej.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1-2 powyżej, Uczestnik może wykorzystać zgromadzone Promocje przez okres wypowiedzenia.
4. Po upływie terminu wskazanego w ustępie poprzedzającym, niewykorzystane Promocje tracą ważność i nie mogą zostać użyte (przepadają), zaś Konto Uczestnika (o ile zostało utworzone) zostaje usunięte.
5. Jeżeli Uczestnik, który rezygnuje z udziału w Programie bądź zostaje wykluczony z Programu na podstawie ust. 2 powyżej, zażąda, aby jego Konto zostało usunięte lub uczestnictwo w Programie zakończone natychmiast (bez zachowania terminu wypowiedzenia, o którym mowa w ust. 3 powyżej), Organizator usuwa Konto tego Uczestnika i zaprzestaje świadczenia usługi ze skutkiem natychmiastowym, co powoduje utratę niewykorzystanych Promocji.
6. Organizator może ze skutkiem natychmiastowym wykluczyć z Programu Uczestnika (wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym umowy o uczestnictwo w Programie), który:
a. w sposób powtarzający się (pomimo wcześniejszego upomnienia przez Organizatora) lub rażący istotnie narusza Regulamin, co w szczególności dotyczy wpływania przez Uczestnika w nieuczciwy sposób na przebieg Programu lub ingerowania przez Uczestnika w bezprawny sposób w mechanizm Programu;
b. złożył niezgodne z prawdą oświadczenie o spełnianiu przez niego warunków uczestnictwa w Programie, a w szczególności nie ma ukończonego 13-go roku życia.
7. O wykluczeniu z Programu na podstawie ust. 6 Uczestnik zostaje powiadomiony przez Organizatora na adres e-mail lub – w przypadku rejestracji uproszczonej, o której mowa w § 2 ust. 5 lit. d) – numer telefonu wskazany przez Uczestnika, ze wskazaniem przyczyny wykluczenia. W takim wypadku Uczestnik traci niewykorzystane Promocje.
8. Organizator może zakończyć Program w każdym czasie, z ważnej przyczyny, jaką jest:
a. zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mająca bezpośredni wpływ na Program i skutkująca koniecznością jego zakończenia;
b. ekonomiczna nieopłacalność Programu;
c. wydanie orzeczenia lub decyzji przez sąd lub uprawniony organ władzy publicznej dotyczącej Programu i skutkującej koniecznością jego zakończenia;
d. wprowadzenie w miejsce Programu innych form działalności promocyjno-marketingowej dotyczącej Organizatora lub Sklepów.
9. O zakończeniu Programu Organizator powiadomi Uczestników poprzez komunikat w Aplikacji lub wiadomość e-mail (a w przypadku skorzystania z rejestracji uproszczonej, o której mowa w § 2 ust. 5 lit. d) – wiadomości SMS), wraz ze wskazaniem daty zakończenia Programu, przy czym termin ten nie może wypadać wcześniej niż 30 (trzydzieści) dni od daty przesłania powiadomienia o zakończeniu Programu.
§ 7 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Niezależnie od uprawnienia do wypowiedzenia zgodnie z § 6 ust. 1 Regulaminu, Uczestnik ma prawo odstąpienia od umowy o uczestnictwo w Programie bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy (rejestracji w Programie).
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Uczestnik powinien poinformować Organizatora o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. przesłanego listownie lub drogą elektroniczną). W razie odstąpienia od umowy, umowę uznaje się za niezawartą.
3. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną (np. e-mailowo), Organizator niezwłocznie potwierdzi na trwałym nośniku otrzymanie takiego oświadczenia. Uczestnik może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu wskazanego odpowiednio w ust. 1 lub 2 powyżej.
4. W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą.
5. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Uczestnikowi w przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w szczególności zaś w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Organizator wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Uczestnika, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Organizatora utraci prawo odstąpienia od umowy.
§ 8 DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
1. Udział Uczestnika w Programie wiąże się z przetwarzaniem jego danych osobowych przez Organizatora – spółkę Test-Pol Mardeusz i Żak Sp. j. z siedzibą w Dębicy (Administrator).
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: marketing@test-pol.pl lub pod adresem korespondencyjnym Organizatora ( „dane osobowe”) w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
3. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w celach marketingowych i promocyjnych, w celu świadczenia usług drogą elektroniczną – wykonania zobowiązań Organizatora, wskazanych w Regulaminie, w tym przygotowywania i dostarczania Promocji, obsługi Konta i komunikacji z Uczestnikami, a w przypadku złożenia reklamacji – w celu jej rozpatrzenia, w celach analitycznych i statystycznych, a także w celu wykrywania przypadków niedozwolonego korzystania z usług, ustalenia odpowiedzialności oraz dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi.
4. Dane osobowe Uczestników będą podlegały profilowaniu w celu przygotowania i dostarczenia dostosowanych do Uczestników Promocji.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Uczestników, w tym profilowania, jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o uczestnictwo w Programie oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych, a także uzasadniony interes prawny Organizatora jako administratora danych osobowych.
6. Przetwarzanie danych osobowych dotyczących Uczestnika w celu przygotowania i dostarczenia dopasowanych Promocji, może w niektórych przypadkach polegać na zastosowaniu systemów informatycznych, pozwalających na automatyczne dopasowanie Promocji do Uczestnika, które następnie są dostarczane do Konta bez ingerencji człowieka. Organizator informuje, że zgodnie z obowiązującym prawem w przypadkach, w których decyzja podjęta w oparciu o takie przetwarzanie danych osobowych dotyczących Uczestnika wywołuje dla Uczestnika skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na niego wpływa, Uczestnik ma prawo do uzyskania interwencji ludzkiej ze strony Organizatora, wyrażenia własnego stanowiska i zakwestionowania decyzji. W tym celu Uczestnik może skontaktować się z Organizatorem.
7. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o prawach przysługujących osobom, których dane dotyczą, dostępne są w https://test-pol.pl/polityka-prywatnosci/ .
§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), Organizator informuje, że pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr jest dostępna internetowa platforma ODR, służąca do pozasądowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej, chcącymi korzystać z pozasądowych metod rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług.
2. Organizator informuje, że o ile taki obowiązek nie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, Organizator nie korzysta z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń (pozasądowego rozwiązywania sporów). Ponadto Organizator nie zobowiązuje się do korzystania z platformy ODR, o której mowa w ust. 1 powyżej.
3. W przypadku sporu z Organizatorem Uczestnik może zwrócić się o pomoc i poradę do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub do organizacji konsumenckich, takich jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Europejskie Centrum Konsumenckie. Więcej informacji można znaleźć na stronach internetowych tych podmiotów.
4. Z ważnych przyczyn Organizator może wprowadzić zmiany do Regulaminu.
5. O zmianie Regulaminu Organizator powiadomi Uczestników poprzez komunikat w Koncie lub poprzez wiadomość e-mail udostępniając zmieniony Regulamin (a w przypadku Uczestnika, który skorzystał z rejestracji uproszczonej w trybie, o którym mowa w § 2 ust. 5 lit. d) za pośrednictwem wiadomości SMS, udostępniając link do zmienionego regulaminu), oraz podając termin wejścia zmiany Regulaminu w życie, przy czym termin ten będzie wynosić co najmniej 14 (czternaście) dni od daty przesłania powiadomienia o zmianie Regulaminu (chyba, że przepisy prawa przewidują krótszy termin).
6. Zmianę Regulaminu uważa się za zaakceptowaną przez Uczestnika, jeśli w ciągu 14 dni od dnia zawiadomienia o zmianie, nie wypowie uczestnictwa w Programie. Nie wyłącza to ani nie ogranicza prawa Uczestnika do rezygnacji z Programu w każdym czasie, zgodnie z treścią Regulaminu.
7. Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.
8. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące w Polsce przepisy prawa, w tym przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst. jedn. Dz. U. z 2019 r, poz. 123).
9. Regulamin obowiązuje począwszy od dnia 01.04.2025 r.